28 March 2011

27.03.2011 - ikan. ikan. ikan. ikan



Ikannnnnnnnnn Owh Ikannnnnn
akhirnya dapat juga ak ikan..
Tetiba nak sangat pelihara ikan...
walaupun bukan ikan emas janji nama nya ikan...  :))
Ikan nie ikan Naga warna merah tapi..
ada sorang 2 kata nama dia pelik
jadiiii.....!!!!
ak nama'kan ikan nie IKAN ZEN..
amcm?? lawa kan...
hehehehe
Penjual 2 kata bagi makan 3x sehari
mandi xperlu.. hehehe..
cumaaa..
Balang dia jak kecik :'((
Ntah sapa'lah orang diumah nie bawa balang besar 2...
xpa wahai ikan zen (hehehehehe!!)
nanti ku beli'kan balang g besar
^----------^







c ikan zen
:))

 

ambik dari atas..
^--^


~Ikan Zen~
Yang berwarna merah
Dengan ekor'nya yang sungguh cantik d mata ku..


 

Ku simpan di'atas Rak sebelah katil ku..



Dan di'situ lah c ikan zen berada...
^-----^



25.03.2011 - Papa n Mama pulang ke tanah air





 Papa n Mama pulang dari mengerjakan UMRAH

11 hari mereka ke sana n 
11 hari itu juga ku merindui mereka
walaupun hanya mendengar suara mealui telefon
hati tetap mengatakan
bahawa anak mu disini amat merindui kalian
selamat Pulang ke tanah air... :))


Hari jumaat bersamaan 25.03.2011
kami berangkat dari key bey selepas solat subuh
sampai aport terminal.1 sekitar jam 7.30am

Papa n Mama serta jemaah yang lain tiba dari tanah suci ke Brunei 
Pada 24.03.2011 sekitar jam 10pm
Semalaman bermalam di Brunei
Dan
Pada 25.03.2011 Jam 7.30am
Bertolak dari Brunei ke Kota Kinabalu
Tiba di Kota Kinabalu sebelum jam 7am
awal sampai :))

Dan kami semua tidak sabar menunggu di Hall.1 terminal.1



  

 di pagi hari raya..
eee.. eh. eh... salah
di pagi hari yang indah menanti kehadiran papa n mama
:)) 



Posing2 my sister :))

 
 

oppsss!! kakak tada
hehehe
sowieeee


 Sampai dah
Keluar gik lom....


hohohoho


Yeahhhhh abg sppu ku!!
kak2 sppu ku!!
n
papa n mama ku!!!


Muahhhhh!! Muahhh!!


kak ipar lambat sampai
Dari jauh suara anak buah "ifa insyirah" teriak dengan keriangan
berjumpa dengan datuk n nenek nya :))




19.03.2011 - Majlis Ber'inai Julianah n Suami


Selamat Pengantin Baru

Julianah & Suami
Semoga Kekal Hingga Ke akhir Hayat

Time Ber'inai jak dapat datang
n
Hanya pic2 ini saja yang sempat ku ambik





  






 


 






 ( xsempat ambik pic dgn adik masmidah :(( time nie )

27 March 2011

18-19. 03. 2011 Bb Datang Sabah


 Welcome 2 Negeri Di Bawah Bayu Johanna n Family

:))
akhirnya..
yang ditunggu2 bberapa tahun yang lalu
akhirnya datang juga!!
bberapa tahun?? opsss! tahun lalu..
kekeke..
happy n tersangat happy lahh
lama dah  xjumpa 
kawan yang palinggg rapat dengan diri ini
semenjak di bangku politeknik..
hehehe
sampai lah sekarangggg

Tapi drang cuti2 sehari jak :((
Mana best jalan2 mcm nie kan..mmmmmm
xpa bulan 7 ak nanti kehadiran mu n family kembali..

bb dari Limbang sekitar jam 6am
sampai kk 10am
Rasa cam dekat jak..
kira mo bawa tinggal d inanam rumah my bro
tpi drang takut xsempat mok jalan2
so... ok lah..
tapi drang plak yang bawa ak tinggal hotel..
hehehehe

Chek in Hotel
"Promenade Hotel Apartment"




 Baru abiz Lunch with Family bb



 Hohohoho..
sempat gik ber'gambar2 ma antoo2 nie...


 Muka keboringan n kepenatan bb n syg..
hahahahaha


Ke'esok'kan hari'nya
me with mom bb n sister bb "syg"


c kawan sibuk2 bersiap ak sibuk2 juga..
hehehe


lalalalalaalala..


me 2011 :))


 Segama kota kinabalu plak


 Beli jangan xbeli..
beli semua yaa..
hehehe..


:))


Pinjam aa bb..
^-^


kkPlaza n
Warisan sQuare


"mcik2 anak mcik kah nie? kirim salam aaa"
mihohohohoho



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


20.03.2011

HAPPY B!RTHDAY JOHANNA



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


16 March 2011

SELAMAT HARI LAHIR SAHABAT


SeLaMat HaR! JaD! !vy!!


^---^



Buat Sahabatku..
Semoga panjang umur lagi dirahmati
Semoga dimurahkan rezeki lagi diberkati
Semoga hari2 yang mendatang adalah hari2 yang terindah buatmu.. insyaALLAH
Semoga tabah mengharungi segala ujian yang allah berikan..
aku sentiasa disisimu...
Semoga detik2 waktu yang berlalu adalah kebahagian yang tak hilang
Semoga dengan bertambah usiamu
Akan bertambah iman di dadamu...

Selamat hari lahir..
ikhlas dari hati seorang teman
Terima kasih atas setiap kebaikan...
Moga ALLAH memberi ganjaran
Syukurlah pada TUHAN atas pertemuan
Moga ukhwah akan berkekalan
Maafkan diri ini yang serba kekurangan
Yang tak sunyi melakukan kesilapan..

Selamat Hari Lahir Sahabatku..
Berbahagialah selalu dalam rahmat ilahi
Di dunia dan di akhirat yang abadi...
Allahumma Aminn...

:))

15 March 2011

MENGERJAKAN UMRAH


15.03.2010

Hari ini papa n mama
Mengerjakan Umrah bersama2 abg sepupu n kak2 sepupu
semoga perjalanan mereka selamat pergi dan balik
aminnnnn....

Jam 6.30pagi bertolak dari rumah abg izal ke aport (TERMINAL.1)
subuh2 jalan.. hehehehe




sampai aport


kak2 n abg2 ku


ntah pa2


me n nunun with anak kembarnya


^-^


sebelum masuk


papa.. mama.. jaga diri...


bubbyee!! 


pas masuk kami pun balikkkkkkk



apaaa.. apaaa...
hehe










14 March 2011

SELAMAT HARI JADI SAYANG KU


Happy B!rthday Abg!!

YANG KE 22


KASIH
semoga kau dipanjangkan umur
Dan
 Dimurahkan rezeki

SAYANG
Semoga kau diberkati rezekimu
Dan
Di perpanjangkan tekad & azam
Untuk meniti hari mencabar ini





Bukan sukar untuk mengembirakan sesorang yang kita sayangi
tidak perlu wang ringgit atau pun hadiah yang mahal untuk dijadikan taruhan
cuma cukup dengan sedikit usaha & pengorbanan.
Aku sanggup menempuh hujan dipetang hari dan
balasannya mendapt kemanisan sepanjang minggu dan
"wang bukan segalanya"

Buatmu sayang ku....


DULU n KINI
ayg sentiasa 
SAYANG!
CINTA!
abg

Moga Kita Kekal Bahagia Hingga Akhir Hayat
Aminnnnnnnnn...

13 March 2011

07. 03. 2011 - Crystallenni Ubung


Kelahiran Baby EcQa

Crystallenni Ubung Davis
Di lahirkan pada 07.03.2011
Jam 7.
Seberat 3.25kg
^----------------------------^




Sangat Comel
eCQa padah
"yah ada lesung pipit sebelah kiri"

cehhhhh



06. 03. 2011 - LapTop



ROSAK

Laptop Rosak!!
kira xbernyawa dah.. adehhhh
berapa bulan semua doc xdpt ubati
cian my laptop.. :(
Last2 dapat juga cari doc tuk ubat my Laptop
tQ tQ tQ my kazen Ah S!ng

selama seminggu Laptop ak di baiki
mmmmm (seminggu kar jg 2)
hehehehe
tQ sekali lagi doc :D
tiada bayaran di kenakan tuk di baiki
:)



my Laptop

07 March 2011

e- PENGAMBILAN



 07.03.2011

Isi politeknik buat kali ke 3
Ku'berdoa buat diriku agar dapat pemohonan ini
aminnn...
cuma agak sedih dengan perubahan ini
:((




Ingin lebih jeles klik pada gambar

 

isi.. isi.. yeahhhh 





Apaaaaa!!!! 


:((




Sangattttt Sedihhh ini macammm